--/--/--(--)
『スポンサーサイト』
スポンサー広告 | トラックバック(-) | コメント(-)
2005/06/04(土)
『After Jizo Cafe I - 地蔵カフェIを終えて』
Thank you everybody for coming to Jizo Cafe I at San Francisco Zen Center. We raised about $1,900, which is worth two and a half solar panels. We really enjoyed having everybody at the Cafe. It was truelly wonderful experience for us meeting you and spending moments together. Seeing everybody having a good time, seeing everybody’s smile, hearing everybody enjoying the art and food made us happy as well. Thank you again for your support and hope to see you at another Jizo Cafe.

Many bows,
Ninsho & Keigaku

地蔵カフェIにご参加して下さいました皆様、ありがとうございました。おかげさまで、約$1900の寄付を禅センターにさせて頂ける事になりました。地蔵カフェでみなさんと過ごさせて頂いた時間は、とても素晴らしいひと時となりました。皆さんの笑顔、アートと食事を楽しまれておられる姿を見るだけで、私達も嬉しさでいっぱいになりました。みなさんのサポート本当にありがとうございました。また次回の地蔵カフェでお会い出来るのをたのしみにしております。

忍昭慧岳合掌
スポンサーサイト












管理者にだけ表示を許可する


トラックバックURL:
訪問者数無料カウンター
